7. Dag 3 - Banburry

24 augustus 2014 - Banbury, Verenigd Koninkrijk

Vandaag zijn we vertrokken. Zoals al gemeld hebben we gisteren de auto al volgeladen bij Best Western Gonville Hotel in Cambridge. Vanmorgen zijn we vertrokken naar onze volgende bestemming Banburry. Op weg hiernaar toe zijn we gestopt bij Buckingham, hier staat een schitterend kasteel met een grote tuin erom heen. Hier zijn we voor het eerst aangesproken door iemand die de Tesla herkende. Ik merk dat toch veel mensen hem wel mooi vinden, maar niet herkennen.

Vanuit Buckingham zijn we doorgereden naar Stratford upon Avon, de geboorteplaats van Shakespear. Ik vind het toch wel jammer dat dit soort zaken nogal uitgebuit worden, maar het is logisch. Een leuke boottocht gemaakt. Wel de eerste manco van UK meegemaakt. We staan geparkeerd op een park & ride met twee oplaadpunten. Dus wij hem geparkeerd en kabel aangesloten. Ik heb 3 pasjes bij me, maar geen van allen werkte. Nu merk ik wel hoe fijn het is in Nederland met interoperabiliteit.

Aangekomen bij het hotel Best Western Banburry House Hotel de auto bij de oplader geparkeerd,kabel erin en schakelaar omgezet. De auto staat met 32A 1 fase te laden en dit zal een uurtje of 7 duren. Morgen blijven we in deze regio. Waarschijnlijk gaan we even naar Oxford en bekijken we Banburry.

1. Richard van Middelkoop:
    24 augustus 2014
    Goedenavond
    oke problemen met je pasjes. zo goed voorbereid.
    Gelukkig wel mooi weer zo tezien.

gr Richard
  2. Raymond:
    25 augustus 2014
    Ja dat is dan het probleem. Je moet het juiste pasje hebben. Gelukkig hoefde we niet te laden, maar vind het gewoon leuk om te proberen.