5 april - rondje zuid Zweden

5 april 2015 - Malmö, Zweden

Vanmorgen na het ontbijt in de auto gestapt voor een rondje Zuid Zweden. Eerst begonnen om te laden bij Löddeköpinge om richting Falkenberg te rijden, van hier naar Lagan. Het oplaadpunt ligt bij een meer echt schitterend. De weg hiernaartoe leidde door een schitterende omgeving met bossen en bergen. Van hier zijn we terug gegaan naar Löddeköpinge om weer te laden voor ons tripje naar Ystad en idyllisch dorpje met oude huisjes. Dit is het dorp van Walderman een beroemde schrijver.

Van hier terug naar het hotel en we kwamen tot de ontdekking dat het woord Elbil, electrische auto betekend, dus de Tesla aan de lader gehangen, die is morgenochtend wel vol, zodat we goed kunnen beginnen met onze terugreis naar Nederland.

Ondertussen hebben we al zo'n 1400 km erop zitten en morgen en dinsdag zullen we er nog eens zo'n 1000 km erbij rijden.

1. Pa en ma:
    6 april 2015
    Mooie fotos zijn het weer.
    Fijne terug reis morgen.

Groetjes Pa en Ma.
  2. Silvia:
    7 april 2015
    Vandaag vertrokken uit Zweden. Over de brug en door de tunnel naar Kopenhagen. Daarna verder gereden naar Duitsland en ja toen kwam ons bed wel,erg dicht bij. We besloten om even door te rijden naar Dordrecht. Vanavond om kwart over elf zijn we thuis aangekomen. Wat een geweldige vakantie hebben we gehad saampjes.