4 april - op naar Malmo in Zweden

4 april 2015 - Malmö, Zweden

Vandaag gaan we over de grote brug over de zee naar Malmo in Zweden. We zijn zo dichtbij nu, we moeten dit maar even doen. We blijven twee nachten in Malmo.

Na een korte oversteek van bij elkaar 45 km zijn we aangekomen bij ons hotel in Malmö. We waren ruim op tijd dus eerst even de stad in. Het is niet groot maar wel gezellig. Na een ontbijtje in de stad, effe rondgelopen. Daarna met de dagkaart naar een nieuwe wijk aan de westkant van Malmö. Hier wordt volgens een nieuw concept gebouwd waarbij meer ruimte voor wonen en werken en de auto's uit het straatbeeld.

Daarna met de bus naar het winkelcentrum aan de andere kant van de stad. Van hier zijn we na een uurtje of 2 weer terug gegaan naar de stad en toen naar het hotel. Even opknappen en rusten en daarna eten. Op een leuk pleintje zijn we beland bij de Italiaan. Morgen gaan we een stukje van Zweden ontdekken met de auto, we gaan naar drie superchargers om te laden, en we zijn heel benieuwd naar het land.