22. Dag 18 - Wark

8 september 2014 - Wark, Verenigd Koninkrijk

Vanmorgen hebben we een beetje uitgeslapen in ons hotel in Edinburgh en na een goed ontbijt vertrokken. Ons einddoel is Wark (midden in het natuurgebied Northumberland). Voordat we hierheen gaan gaan we eerst naar een whiskydistilleerderij Glenkinchie. Na een exclusieve rondleiding voor ons tweetjes (er waren geen andere gasten) en een proeverijtje hebben we ons volgende doelbestemming erin gezet, nl. Bamburg Castle. Een schitterend kasteel boven op de rotsen naast de zee. Het is echt een kasteel zoals je die in je hoofd heb.

Vanuit hier gaan we naar Wark, de route is schitterend en gaat dwars door de Northumberland, wat een zeer groot natuurpark is. Morgen gaan we hier meer van zien.

Wark is ons laatste bestemming voor de komende twee nachten, waarna alleen de rit richting de ferry naar IJmuiden ons rest. Maar eerst nog even genieten van Engeland.

1. Martien Blom:
    9 september 2014
    Volgens mij hebben jullie een te gekke reis achter de rug. Veel gezien, maar ook veel bekeken worden. Waarschijnlijk ook lekkere versnaperingen naar binnen gewerkt bij de (whiskey-)invertors.
    Zal wel voorbij gevlogen zijn. Na de Tesla's en Ashton Martin nu maar weer in de Twizzy.........(haha).
    Martien.
  2. Jimmy:
    Wark is in England.
  3. Silvia:
    9 september 2014
    Ja Martien, het is een geweldige vakantie geweest. Leuk dat je aan onze Twizzy denkt die thuis op ons wacht. Volgens mij is het weer er nog goed voor in Nederland.
  4. Raymond:
    9 september 2014
    Jimmy, heb de tekst aangepast. Bedankt, je heb gelijk.