23. Dag 19 - Wark (Northumberland)

9 september 2014 - Wark, Verenigd Koninkrijk

Vandaag is het een rustig dagje. We zijn vanmorgen naar Kielder Lake gereden en hebben hier een lekkere wandeling gemaakt. Kielder Lake is een stuwmeer in Engeland. 'S Middags hebben we een lekkere lunch genuttigd in een lief theehuisje in Bellingham. Daarna zijn we terug gegaan naar het hotel. Het is heerlijk weer met een lekker zonnetje, dus nog even lekker in de tuin van het hotel gezeten en heerlijk genoten van het mooie weer. Morgenochtend vertrekken we richting Newcastle om de boot naar huis te nemen, helaas zit het er bijna op. Maar straks nog eerst van ons laatste diner genieten, bij het hotel is echt een heerlijk restaurant.

1. Marieke:
    9 september 2014
    Hi Raymond en Silvia,

Ben een beetje later ingeschakeld op jullie blog maar heb alles gelezen. Jullie hebben het volgens mij super gehad! Geniet nog van jullie laatste avond.

Tot snel!

Groetjes, Marieke
  2. Raymond:
    9 september 2014
    Hi Marieke en Martin,

Inderdaad we hebben echt een top vakantie gehad, beetje anders als normaal, maar ook wel weer leuk met alle aandacht van voorbijgangers en dergelijke. Ierland en Engeland blijven mooie landen om naar toe te gaan. We spreken elkaar weer snel.

Groetjes, Raymond en Silvia