21. Dag 17 - Edinburgh

7 september 2014 - Drymen, Verenigd Koninkrijk

We zijn er, aangekomen in Edinburgh. Dit betekent dat we aan de oostkant van Schotland zijn aangekomen. Het hotel, Best Western Kings Manor, wat ik heb gekozen ligt niet in het centrum, maar heeft wel een laadpaal voor de deur, met 1 fase 32A. We waren er al om half 11 dus zijn we met de stadsbus naar het centrum gegaan. We zijn na een rondrit met de hop-on-hop-off bus ook nog met de stadsbus naar de haven gegaan, hier ligt de Brittania (het voormalige koninklijke schip van de Engelse Vorstenhuis). Hier hebben we een kleine anderhalf uur rondgelopen en het is wel echt bizar te zien hoe zo'n boot werkt. Er is bij gebruik gewoon ruim 200 man aan boord om voor alles te zorgen.

Nu zijn we ingecheckt en gaan we zo met de bus terug naar de stad om een hapje te eten. Morgen gaan we even lekker zwemmen in het hotel en dan door naar Wark. Dit is een natuurgebied waar we nog even lekker tot rust zullen komen, want hier blijven we twee dagen.