5. Dag 1 - Hoek van Holland

22 augustus 2014 - Hoek Van Holland, Nederland

Nogmaals iedereen welkom op ons reislog van onze rondreis door Verenigd Koninkrijk en Ierland.

We begonnen vandaag in Hoek van Holland. Om 19 uur stonden we voor de poort van Stenaline, helemaal vooraan. We staan ook vooraan in het schip, maar helaas kunnen we niet laden. De reden is dat we verkeerd neergezet zijn en nu te ver van de laadpunt staan. Gelukkig is Cambridge slechts 140 km en hebben we nog ruim 250 km in de accu zitten. Blijft toch wennen voor iedereen die elektrische auto's aan boord. Na toch verschillende dingen te hebben geprobeerd zoals krachtstroom toch niet gelukt. Omdat we genoeg hebben besloten de auto af te sluiten en morgen gewoon naar Cambridge te rijden. Nu eerst maar even eten en dan genieten van de afvaart. Morgen worden we om half 6 lokale tijd dus half 7 Nederlandse tijd gewekt, om een uurtje later van boord te gaan.

Mocht iemand met een elektrische auto met Stena Line mee gaan, de oplaadpunt zit aan de linkerkant helemaal vooraan bij de uitgang. Gewoon type 2 aansluiting met 1x 16A, maar hij staat er toch de hele nacht dus daarmee kan je genoeg laden. Voor nu welterusten en morgen weer verder.

1. Chantal:
    22 augustus 2014
    Goeie reis en veel plezier!!
  2. Anton:
    22 augustus 2014
    Hoi Ray en Sil,
    Toch wel leuk zo een reis verslag in ieder geval welterusten en een mooie dag morgen!
    Ps op de foto lijkt de auto wel aan gesloten .
    gr Anton